Studený letný vánok.

11.10.2022

Tak ako vždy na jeseň

Zvykne posledný letný vánok nebom plávať

Dotýkam sa ja Tvojej duše

Sťa rozvírený vzduch plný lístia


Ako nezabudnuteľné leto

Bola som tu

Intenzívna

Hravá

Vždy vysmiata


Viac než kyslík v mojich pľúcach

Však potrebujem slobodu

Viac než krv v mojich žilách

Potrebujem voľnosť

Viac než hviezdy v Tvojich očiach

Potrebujem nespútanosť

Viac než pehy na mojom nose

Potrebujem rozlet


Nespútaš ma

Nechceš ma hádam v okovách


Leto ale skončilo

A spolu s teplými lúčmi slnka

Odchádzam aj ja


Nechytíš ma

Som ako posledný letný vánok

Pohrám sa s tvojimi vlasmi

A som nenávratne preč

© 2020 Zápisník sestričky hviezd . Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky